Dit fodboldpas skal aktiveres NU!

28. juni 2018 kl. 20:08

261 medlemmer spærres på søndag

DBU (Dansk Boldspil Union) har i forbindelsen med den nye persondatalov i EU, indført fodboldpas for samtlige medlemmer i alle danske fodboldklubber. Fodboldpasset skal aktiveres af det enkelte medlem via en mail som udsendes fra DBU. Deadline for at aktivere sit fodboldpas er 1. August 2018. B1909 har nu udsendt rykkere pr. mails i 3 uger, skrevet på alle facebooksider, samt givet ungdomsspillerne breve med hjem. Desværre har 261 medlemmer endnu ikke aktiveret deres fodboldpas og de er derfor spærret fra på søndag. Det betyder at man ikke kan spille i nogen som helst klub i Danmark efter sommerferien.

Sådan aktiverer du dit fodboldpas.

1. Du modtager en mail fra DBU (kluboffice-noreply@dbu.dk)
    Hvis du ikke kan huske dit kodeord, trykker du på vælge en ny her i mailen og taster din e-mailadresse.
    Så får du automatisk et nyt brugernavn og kodeord tilsendt.

Hvis du ikke har modtaget mailen i første omgang, sender du en sms med navn, hold og mailadresse til
    Johnny Svane på 40448409 eller sender en mail til johnnysvane@b1909.dk, så sørger han for at du
    modtager e-mailen.

1. Når du har modtaget dit brugernavn og kodeord skal du gå ind på www.dbu.dk og logge ind øverst i højre
    hjørne. Du skal godkende betingelser for brug af billeder og så er dit fodboldpas aktiveret.

Hvis du har brug for hjælp, bedes du kontakte Johnny Svane inden på søndag.

HUSK!! Deadline er Søndag d. 1. August.

God sommerferie til jer alle sammen

Venlig hilsen

B1909