Eric Bodjo ny træner for reserverne

Henrik Brandt Rasmussen, kommunikationschef
14. januar 2017 kl. 11:18
Styrkelse af teamet omkring B1909's Serie 2-hold

Som led i styrkelsen af setup'et i B1909 Elite, har klubben ansat Eric Bodjo som træner for reservemandskabet i Serie 2. Bodjo indgår i det øvrige team omkring holdet.

Eric Bodjo har et stort netværk og er anerkendt for sit enorme engagement og evne til at skabe særlige fællesskaber, som unge talenter kan se sig selv i. På den måde passer Eric perfekt ind i det miljø, som vi ønsker at skabe omkring klubbens bedste hold.

Eric Bodjo siger selv om sin ansættelse:
-'Jeg kommer til B1909, fordi projektet er spændende, og fordi spillere og ledere har ønsket mig. Jeg ser ikke mig selv som en typisk traditionel træner, da passion og glæde ved spillet er det mest afgørende for mig. Efter samtaler med klubben er jeg overbevist om, at vi matcher hinanden perfekt i forhold til mine værdier'.

-'Jeg vil gerne rose klubben for at have taget godt imod mig. Særligt Mikael Skovgaards og Johnny Svane har været vigtige her i opstarten. Tak for det', slutter Eric Bodjo.

B1909 byder Eric velkommen i det røde fællesskab, og vi ser frem til en masse gode oplevelser sammen.