Kontingentopkrævning – Nu på en ny måde

09. januar 2019 kl. 10:25

Det har længe været et ønske for mange af klubbens medlemmer, at kontingent kan betales i flere rater.

Samtidig har klubben ønsket, at kontingent opkræves automatisk – primært for at lette det administrative arbejde.

Aktive spillere vil fra 2019, blive opkrævet i 10 rater pr. kalenderår, således at månederne juli og december er betalingsfri.

Passive medlemmer opkræves i 1 rate pr. kalenderår, hvilket er januar måned.

Kontingent for januar måned 2019 er allerede fremsendt til medlemmerne pr. mail, og i denne mail henvises der til et betalingslink, hvorpå man tilmelder sig den automatiske kontingent betaling.

Når du har tilmeldt dette betalingslink, trækkes den fremadrettede månedlige kontingent automatisk (= 10 måneder pr. år ).

Du vil automatisk modtage en mail, ca. 7 dage før den månedlige kontingent trækkes automatisk på din konto.

Har du spørgsmål til ovenstående, kan klubben kontaktes på mail adm@B1909.dk

Odense, den 9. januar 2019