Lad os vække den sovende kæmpe sammen

07. marts 2019 kl. 11:46
Den nytiltrådte forretningschef, Elin Ellefsen, har taget fat på opgaverne og opfordrer til samarbejde og dialog

De fleste, der regelmæssigt kommer i B1909, har uden tvivl bemærket, at der sker en del nye ting rundt om i klubhuset. Ting bliver sorteret ud i, noget bliver kørt væk, noget til arkivet, og andet gemmes væk i kælderen. Stille og roligt bliver der skabt nye rum til nye og gamle aktiviteter.

Alle har vi det samme ønske: At B1909 må få sin storhedstid igen!

Dette fællesønske får vi dog først opfyldt, når vi sammen tør og vil skabe ændringer, der kan tilføre flere sponsorer, der vil medføre bedre omgivelser, der vil afføde større tilgang af spillere, der vil medføre større resultater, der igen vil føre til flere sponsorer.

Første skridt på vejen er, at vi alle holder vores fællesmål for øje! Vi skal arbejde og stå sammen!

Andet skridt er at få ryddet op, sætte klubben i stand. Vi har allerede nu ryddet op og omrokeret 3 af rummene, der er blevet rigtig fine:

Men vi stopper ikke her. Vi vil, at alle rum i klubben skal få det samme løft som de første 3 rum. Vi skal skabe en klub, hvor hver enkelt, der går ind ad døren, føler stolthed over at få lov til at spille i de fantastiske faciliteter, som B1909 har at tilbyde. Hvor virksomheder ønsker at lægge deres penge. Hvor forældre ønsker at komme og se deres børn udvikle deres talent.

Det vigtigste er, at vi ALLE samles om denne opgave. Det er derfor afgørende, at hvis du går rundt med tvivl, spørgsmål, kritik eller ros, hvad det end måtte være, at du kommer og siger det.

Min dør er åben og hvis den ikke er, så er min telefon det. Kom med dine forslag, og dine erfaringer. Del ud af alt det du kan, så vi kan få den bedste løsning for os alle sammen.

Vi kan og vi vil vække Den Sovende Kæmpe!

Elin Ellefsen
Forretningschef i B1909