Ny organisationsstruktur i B1909

03. april 2019 kl. 11:15

I fortsættelse af klubbens visionsarbejde i 2017 og 2018 har vi foretaget en ændring i vores organisationsstruktur. Den 1. marts 2019 ansatte vi en forretningschef, Elin Ellefsen, til bl.a. at sætte fokus på vores værdier i relation til udvikling af vores sponsorkoncept.

I tråd hermed har vi pr. 1. april 2019 ansat en ny inspektør, Jann Jensen, som i forvejen er træner for DS-holdet og professionel sportsskadebehandler. Til at hjælpe Jann i dagligdagen har vi ansat Mads Henriksen som servicemedarbejder. I perioder med mange opgaver har vi tilknyttet Birgith Jensen og Svend Erik Olesen, som kan tilkaldes til teamet, som i forvejen består af Jytte, John D. Sørensen og Bo Bagger.

Vi har taget endnu et skridt mod konsolidering af klubben for at sikre et fundament, der er klar til et sportsligt højere niveau på såvel ungdoms- som seniorplan. Vi glæder os til at resultatet heraf kan aflæses.

Jann Jensen ny inspektør

Mads Henriksen ny servicemedarbejder