Opbakning til fodbold fra DS-holdet

image Fra venstre: Marc Gangia, Marcus Sørensen og Rune Rasmussen
Henrik Brandt Rasmussen, kommunikationschef
19. januar 2018 kl. 11:11
Spillerne giver ledelsen følgeskab på ønsket om sammenhold
Torsdagens udmelding fra B1909’s ledelse om fællesskab som fundament for fremtiden, får opbakning fra spillerne på klubbens førstehold i Danmarksserien.

-‘Vi støtter ledelsens ønske om fokus på fodbolden, med henblik på et meget spændende forår, hvor vi vil spille vores chance, uagtet at TPI og Oure har et pænt forspring. Vi er glade for at være i B1909, og vil gøre vores til, at overskrifterne fremadrettet kommer til at handle om positiv fodbold’, lyder det fra Emil Thomsen og anfører Jacob Mouritsen.

En lignende melding kommer fra de tre nytilkomne spillere fra Næsby; Marc Gangia, Rune Rasmussen og Marcus Sørensen.
-‘Vi har modtaget en forklaring fra klubben om baggrunden for den seneste tids medieomtale, og føler os derfor godt orienterede om de bagudrettede sager. Lige nu glæder vi os til at mødes med den øvrige spillertrup, så vi sammen med klub og fans kan indfri de sportslige mål, der er sat for den kommende periode’.

Overblik over førsteholdets testkampe kan ses på B1909.dk.