RØD DAG: En succes for vores sponsor

20. september 2019 kl. 16:55
Mange røde hjerter mødte op på Ungarsk Vinstue til RØD DAG, som blev en stor succes.

B1909 takker alle røde hjerter, der var med til at fejre RØD DAG i går den 19.09 hos Ungarsk Vinstue. Vores fans, vores frivillige, vores spillere, vores ansatte og ikke at glemme vores sponsorer, har stor betydning for klubben. Vi ønsker at skabe et levende sponsorkoncept, der giver direkte afkast til vores sponsorer. Derfor valgte vi i år at afholde RØD DAG, 19.09, hos vores trofaste sponsor Ungarsk Vinstue.

Målet er at udbrede konceptet til resten af vores sponsorer fra kommende år. Arne er for det meste en smilende mand, men i dag var hans smil lidt bredere end det plejer: ”Det var en succes. Alle hyggede sig og det bedste var, at folk blev hængende i flere timer og det kan jo ses på bundlinjen” sagde han. Klubben glædes over vores sponsors succes og vi glæder os til kommende arrangementer.

Har du lyst til at deltage i B1909’ sponsorkoncept, er du velkommen til at kontakte os på: 2e@b1909.dk eller på mobil 2196 6006.

Elin Ellefsen
Forretningschef, B1909