Støt B1909 - køb klubstøtteaktier

07. september 2021 kl. 11:02
VÆR MED TIL AT STØTTE B1909’S UDVIKLING AF FODBOLDSPILLERE OG DERMED FYNSK FODBOLD!

Som for andre klubber har Covid-19 også for B1909 betydet mindre midler at gøre godt med. Bestyrelsen har arbejde for at tilpasse vores struktur og vores anlæg til nutiden. Der er lagt en linie, den røde tråd, til udvikling af ungdomsspillere. Ligeledes er vi i gang med vedligeholdelse af Gillested Park. Med mere end 50 år på bagen bliver slitagen mere tydelig. Vi er begyndt med mindre renoveringer, nye bænke, men har ikke penge til en egentlig ”opgradering”. Vi har nu fokus på vore bander. Vi har også fået en ny dynamisk måltavle.

Klubstøtteaktien skal ses som et bidrag til at forbedre oplevelsen ved vore hjemmekampe.

HENT BLANKETTEN HER

Bestyrelsen B1909