To nye ansigter i spidsen for reserverne

image Dennis Berg (tv.) og Thomas Brandt-Madsen
Henrik Brandt Rasmussen, kommunikationschef
28. juni 2017 kl. 17:38
B1909 har ansat nye trænere for klubbens andethold

B1909 kan med glæde annoncere, at vi har ansat to nye trænere omkring hold 2.

Hold 2 er efter et turbulent forår desværre rykket ned i Serie 3, og har derfor brug en frisk start. Det er vi sikre på at vi får med ansættelsen af Thomas Brandt-Madsen og Dennis Berg.

Thomas vil fungere som cheftræner, og Dennis vil fungere som spillende assistenttræner. Begge har sidste sæson huseret i Åsum. De bor begge i NØ, og har et indgående kendskab til holdet og klubben. Thomas og Dennis går i gang med forberedelserne til den nye sæson straks.

Thomas Brandt-Madsen ser frem til arbejdet i B1909:

-'B1909 er en spændende klub, hvor jeg især tiltales af det elite-setup, hvor U17 til Danmarksserien skal arbejde tættere sammen. Samtidig så jeg det som en spændende udfordring at starte et nyt hold op, på bagsiden af den enkelte episode i foråret, som blev kendt på hele fodbold-Fyn. Vi skal nu skabe en ny fortælling om klubbens reservehold, hvor første step bliver en returneren til Serie 2. Det skaber selvfølgelig nogle forventninger omkring holdet, men dem lever jeg fint med'.

-'Der er store perspektiver i B1909 som klub. Mange spillere har tidligere været igennem systemet, men for mange er nok blevet tabt, fordi vi har manglet en større plan. Det skal vi gøre bedre fremadrettet, og første step er de mange dygtige U19-spillere, som nu kommer op på seniorplan'.

-'Jeg ser mest frem til at være i en klub, som går 100% op i fodbolden. Man kan virkelig mærke opbakningen fra alle i klubben, og jeg glæder mig til at kunne sætte mit præg på udviklingen, og derved få den gamle glæde i B-truppen tilbage', slutter Thomas Brandt-Madsen.

B1909 byder Thomas og Dennis velkommen i klubben, og vi ser frem til samarbejdet omkring klubbens seniorafdeling.

For yderligere kommentarer eller kontakt:
Thomas Brandt-Madsen
Mobilnr.: 23405833