Mindeord for Jørgen Skov Jensen

06. maj 2023 kl. 21:42

En ægte rød sjæl har sagt farvel

I søndags fik vi den sørgelige meddelelse, at Jørgen Skov Jensen var afgået ved døden. Jørgen blev 77 år, men tabte i sidste ende kampen mod kræften.

Jørgen Skov har gennem hele livet været en trofast rød sjæl og har gennem mange år deltaget aktivt i foreliggende opgaver i klubben. Mange kender ham som en utrættelig kontrollør ved vores hjemmekampe, hvor han har taget mod entrébetalingen fra tilskuerne.

Jørgen var den ene af æresmedlem Svend Skov Jensens 2 børn. Familien var gennem en stor del af livet bosat på Rødegårdsvej og senest på Østerbæksvej.

Vores positive tanker og gode ønsker for fremtiden går nu til hans efterladte bror Svend-Erik Skov Jensen, som gennem hele livet har været en stor uvurderlig støtte for Jørgen.

Jørgen Skov Jensen bisættes fra Kirkegårdskapellet, Heden 3-5, 5000 Odense C, onsdag den 10. maj kl. 13.30. Efter bisættelsen holdes der afskedsreception i B1909’s klubhus.

Æret være Jørgen Skov Jensens minde.

6. maj 2023

På bestyrelsens vegne