B1909 styrker organisationen i ungdomsafdelingen

13. juli 2021 kl. 17:08

B1909 styrker organisationen i ungdomsafdelingen. Hidtil har Kasper H. Hansen både haft ansvaret som ungdomsformand og været leder af Fodboldskolen. Nu bliver det delt op, så Kasper fortsætter som leder af Fodboldskolen, mens der kommer ny ungdomsformand.

Det bliver Khaled Saleh som er et kendt ansigt i klubben, da han tidligere har trænet både U17 og U19 i nierne. Han kommer med solid trænererfaring i bagagen. Khaled har udover opholdet i B1909 været seniortræner i B67, ØB, Marienlyst og senest haft ansvaret for Krarup Espes Albaniseriemandskab de seneste 3 sæsoner.

B1909 er yderst glade for at Khaled Saleh har valgt at blive ungdomsformand i klubben, der specielt de senere år har oplevet en stor medlemsfremgang i ungdommen, hvor der er kommet mange nye ind i klubben specielt hos de yngste og blandt pigerne. Derudover har nierne efterhånden rundet 25 ungdomstrænere.

Khaled skal være med til at udvikle netop trænerbesætningen yderligere, så det fodboldfaglige miljø hæves gennem bl.a. inspirationstræning og styrkelse af "den røde tråd".

Khaled Saleh udtaler:

- “Jeg kender B1909 rigtig godt idet at jeg har været i klubben som ungdomstræner tidligere. B1909 er en stor klub med mange medlemmer og supportere og ikke mindst en stor historie. Jeg sagde ja til at blive ungdomsformand i klubben fordi jeg er sikker på at jeg har meget jeg kan byde ind med til klubben og til at løse de opgaver der er. Jeg ved at der er blevet udført et stort stykke arbejde omkring ungdommen og det vil jeg meget gerne fortsætte med.

Jeg vil fokusere meget af mit arbejde på, at hjælpe de trænere der er i klubben med de udfordringer de kan stå med, men jeg vil også fokusere meget på udviklingen af trænerne og være med til at inspirere dem. Ydermere vil jeg gerne være med til at hente nye trænere til ungdommen som indeholder de rigtige værdier og kompetencer det kræver at være ungdomstræner i B1909.

Når det kommer til udviklingen af holdene, spillerne og trænerne så har jeg en del erfaring og viden som jeg vil bidrage med. Jeg glæder mig meget til at komme igang og til at møde folk i klubben.”

B1909 byder Khaled Saleh velkommen tilbage til klubben, og vi ser frem til et godt og udviklende samarbejde!