Nyt medlemsblad for ungdomsafdelingen

15. juni 2022 kl. 12:37
Børne- og ungdomsafdelingen i B1909 har fået et helt nyt medlemsblad: 9'erne Rundt - De unge stjerner

Der sker mange positive ting i B1909's børne- og ungdomsafdeling for tiden. Medlemstallet er støt stigende hos både pigerne og drengene, der er kommet flere pigehold, flere ungdomstrænere, der er flere spændende udviklingsprojekter m.m.

På den baggrund har B1909 ønsket at lave et nyt medlemsblad for at få de gode historier ud til medlemmer, forældre, trænere og alle andre med interesse for B1909 og ungdomsfodbold. Ungdomstrænerne har selv været med til at bestemme titlen på bladet: 9'erne Rundt - De unge stjerner.
Medlemsbladet vil fremadrettet udkomme fire gange årligt: marts, juni, september og december.

Det første nummer er nu klar og kan læses via nedenstående link:

Læs det første nummer HER